Evista Hírek

  • CommWorld találkozó Dániában

    05.12.2017

    2017 elején az Evista Magyarországot képviselve csatlakozott a CommWorld Marketing Communications Networkhöz. A csoport tagjai független ügynökségek, akik határokon átívelő szakmai kapcsolatot teremtve segítik és inspirálják egymást a fejlődésben. A CommWorld hálózattal közreműködve cégünknek lehetősége nyílik nemzetközi kapcsolatokat építeni és részt venni más ügynökségekkel közös projektekben, ezzel is gyarapítva tapasztalatainkat és ügyfélkörünket.

    Az első találkozó, amin részt vettünk, Dániában zajlott, az Aros Kommunikation rendezésében. Új tagként a rendezvényen bemutathattuk az általunk használt technológiákat és megoldásokat, sok érdekes és inspiráló előadáson vettünk részt, friss impulzusokat kaptunk a további munkánkhoz.

  • Élmény-elv a weben

    03.04.2017

    A grafikai tervezés, a megjelenés a felhasználói élménynek van alárendelve, fontos, hogy a dizájn ne legyen öncélú, egy webshop esetében például a termékoldalak egyértelmű tagolást, gombokat, ikonokat használjanak, hogy a vásárlás észrevétlenül könnyű, sőt szórakoztató legyen. Bármilyen típusú weboldalnál ugyanilyen lényeges a tipográfia, az egységes stílus, amely ha jól van megtervezve, talán fel sem tűnik a laikus szemlélőnek, egyszerűen csak kellemes a szemnek, jó érzés használni a felületet.

    A készülékek közti kommunikáció, az integráció is egyre fontosabb szempont, ám mindezt úgy kell megoldani, hogy a technológia egyszerűen kezelhető maradjon, hiszen a felhasználókat nem érdekli a háttérben futó parancssor bonyolultsága. Mindezekhez hozzájárul a tartalomfejlesztés is, hiszen a minőségi tartalom az, amivel ténylegesen meg lehet ragadni a figyelmet és a későbbiekben fenn is tartani az érdeklődést.

  • Arculati kézikönyv, a következetes márkamegjelenés eszköze

    02.27.2017

    Teljes, mindenre kiterjedő arculat tervezésekor javasoljuk az arculati kézikönyv összeállítását, amely hasznos iránymutató az egységes és célirányos megjelenés megvalósításakor. Ha többen dolgoznak az arculat megvalósításán, az arculati kézikönyv mindenképpen ajánlott, hiszen ezzel minden megjelenési szabály egyértelműen rögzítve van, elkerülhető a széttartó kommunikáció, biztosított a konzekvens megjelenés, segítségével elkészíthetők az online és offline kommunikációs anyagok.

    Az arculati kézikönyvben egyértelműen meghatározzuk a logó pontos méreteit, színeit, megadjuk a használható méretek és típusok pontos paramétereit, az arculatban alkalmazott színárnyalatokat és betűtípusokat, dokumentumszerkesztési irányelveket. Kitérünk a követendő tipográfiai szabályokra és a szigorúan kerülendő megjelenési formákra, valamint a prezentációk, illusztrációk, infografikák stílusára. Ily módon biztosítjuk, hogy az arculat felismerhető, következetes és egységes maradjon.

  • Termék- vagy cégbemutató animáció

    02.03.2017

    A hatásos marketing kommunikáció érdekében egyre több cég dönt úgy, hogy rövid animációt, termékbemutató spot-ot készített, és ennek segítségével mutatja be termékét vagy szolgáltatását. A videó az ötletesség és a látvány mellett technikai szempontból is sokat elmond tulajdonosáról, ezért minőségi, jól átgondolt, logikus és webes trendeknek is megfelelő filmre van szükség.

    A HTML5 animáció, amilyeneket mi is készítünk, követi a honlap struktúráját, reszponzív, tehát tableten és mobilon is kifogástalan a megjelenése, nem mellesleg pedig ez az alapértelmezett a legtöbbet használt böngészőknél (Chrome, IE, Safari, Firefox), tehát nem szükséges külön plugin letöltése ahhoz, hogy meg tudjuk nézni ezeket. Emellett gyorsabban betöltődik, így időt spórol mind a felhasználónak, mind pedig az eszköznek, amin a weboldalt böngésszük.

  • Fontos a jó csomagolás

    01.17.2017

    Sokszor egy szempillantásnyi időn múlik, hogy a mi termékünket válasszák a kínálatból. Az esztétikus, hatásos csomagolásra kellemes ránézni, a termék részévé válik, ezzel találkozunk először, mielőtt ténylegesen döntést hoznánk és vásárlóvá válnánk. Ezért is nagyon fontos, hogy az egyedi külső azonnal megragadja a tekintetet, érdeklődést, vonzódást váltson ki, a terméknek szinte „le kell ugrania” a polcról. Ha emellett ráadásul lehetőségünk van frappánsnak, humorosnak lenni a csomagolástervezés során, akkor biztosak lehetünk abban, hogy vásárlóink megjegyeznek és később is keresni fogják produktumainkat. Mi az Evistánál úgy gondoljuk, a külcsín ugyanolyan fontos, mint a belbecs, ezért csomagolásterveinket ezen elv szerint, az eladási szempontokat is szem előtt tartva készítjük.

  • Környezetbarát nyomdai lehetőségek

    01.10.2017

    Az Evista támogatja a kiadványok kivitelezését újrahasznosított papírra, mert 1 tonna ilyen papír megment 17 érett fát, 26 m3 vizet, 4100 kilovattóra áramot, valamint 320 liter olajjal és 2,3 m3 hulladéklerakó hellyel kevesebbet használunk fel.

    Minden esetben igyekszünk kihasználni az egyre bővülő környezettudatos, zöld nyomdai lehetőségeket, és elsősorban ezeket ajánljuk ügyfeleinknek is. A kiadványtervezési folyamat részeként a papírtípusokból többféle lehetőséget mutatunk mintakártyákon és korábban készített referenciaanyagok segítségével, így megrendelőink kézbe vehetik és megismerhetik az ajánlott nyomdai alapanyagokat, amelyekre végül a tervezett grafikai anyag kerül.

  • UX termékcsomagolás vonalon

    01.05.2017

    Az új trendeket követve az tapasztalható, hogy azok a tulajdonságok, amelyeket fontosnak tartunk egy weboldal vagy app használatakor – egyszerűség, logikusság, könnyű kezelhetőség – ugyanúgy lényeges szempontok a termékcsomagolások esetében. A letisztultság a termékdizájn esetében is egyre kedveltebb, a tartalom, szövegezés tekintetében pedig mindenhol jobban kedveljük a rövidséget, közérthetőséget, az őszinteséget és a humort. Úgy is mondhatjuk, a UX kutatások eredményei segítenek, hogy hasonló tervezési irányvonalak mentén népszerű, praktikus és kedvelhető csomagolásterveket alkossunk.

    A jól megválasztott csomagolás segítségével előnyösebb helyzetbe kerülhetünk: több termékcsomagolást is vizsgáló felmérésből kiderült például, hogy a fogyasztók szívesebben költenek olyan termékekre, amelyek újrafelhasználható, környezetbarát csomagolásúak, vagy tovább frissen tartják a terméket, akkor is, ha esetleg többet kell fizetnie ezekért.